Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student AmyFemale/Netherlands Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Core Membership
Statistics 143 Deviations 2,047 Comments 4,325 Pageviews


:: Seira J. Loyard :: by Sangrde
by Sangrde

As to tell, I love the style. Her outfit matches with the rest, and gives a good taste to it. However, it is sexy and I would not re-co...

Newest Deviations



Adopted Adoptable - Wolf by PuppetChainsaw
Adopted Adoptable - Wolf


This is a Adoptable I bought from :iconpixelghost7: !
I chanced nothing about his design, even if it may seem different !
I just wanted to send you it so you are aware. xD

I am soo happy with this cutie !
The colors are so great, and he's so creative !
Beautifully made, Aleks !


Drew this two days ago, I didn't have any time to upload it yesterday so here you go !


Maker O' Wolf:

Original Picture:…






So I actually had a lot of Joy and Happiness in making Journals yesterday, so I thought:
''There is so much I can tell, let's annoy everyone by telling it all ! ^W^b''

I saw how my journals actually get attention, like, much more than I expected !
So I will try and make more journals.
I do not have a problem with making them, I just do not wanna annoy anyone !

Even so, I shall see if people like my Journals and I will keep them going.


Originally I have a plan to make Youtube Videos !
Now You may be like ''But don't you do that already??''
And the answer to that is yes, but I actually meant videos that reveal my ''true'' face.
Even so I am scared to show my face, so I may just start with these journals and then see how it builds up and at final ask if anyone wants Videos from now on or rather journals.
(Or you just wanna see mah face o.o)

I think some people also may relate, or you can read this when you're bored, or you can just do whatever !


I can't make this a Poll, so my bad. ;-;

But please, like, anyone, watcher or not, just lemme know if you think these journals will be a good idea.


I could type a story out for you guys, but it's more something that is going on right now in school-
It's kinda new, and it's kinda funny/sweet- xD

Or maybe I am just annoying, yup-


  • Listening to: The Beautiful Voice Of CreepsMCPasta
  • Reading: My Screen
  • Watching: Top 20 Lists (disturbing quotes from Children)
  • Playing: Nothing
  • Eating: Nothing
  • Drinking: Ice Tea
Adoptable Wolf - WIP by PuppetChainsaw
Adoptable Wolf - WIP


A WIP Screenshot of the Adoptable Wolf I bought from someone !
He's a total cutie, I am so happy with him~
Oh, and his colors--

KYAAA~~~!!!!-- <333


Should I try to pimp up my page so it looks much more welcoming?

How am I gonna do that tho?--


PuppetChainsaw's Profile Picture
Artist | Student | Digital Art
I started drawing when I was 7 Years old, and now have involved to this. I, myself, am Proud of what Art brings me. I take in re-quests. I would love to take part in things, with my Art or Writing. Feel Free to ask me anything!

AdCast - Ads from the Community


Add a Comment:
SarahWidiyanti Featured By Owner Oct 2, 2015
thank you for the watch :iconyuihugplz:
PuppetChainsaw Featured By Owner 3 days ago  Student Digital Artist
No Problem, Dear !
Subii Featured By Owner Sep 26, 2015  Hobbyist General Artist
I'm right heeerrreeee~

Sorry for being gone sooo long! T.T
School is a pain...
PuppetChainsaw Featured By Owner Sep 26, 2015  Student Digital Artist



OMG HUN WHERE WERE YOU!!!!? *hugs you tightly* I'm not letting you go o-o//
Subii Featured By Owner Sep 26, 2015  Hobbyist General Artist

I NEVER LEFT! I was just inactive... For like... A month...
I won't go again! Hopefully~
PuppetChainsaw Featured By Owner Sep 29, 2015  Student Digital Artist
Yaaaay !!!

Oh my god I hope you had a amazingly great b-day!
(1 Reply)
Riftress Featured By Owner Sep 16, 2015  Hobbyist General Artist
Thank You Sign by Riftress
It means a lot to me hun! ;w;
PuppetChainsaw Featured By Owner Sep 17, 2015  Student Digital Artist
You're truly welcome !
Patchykins Featured By Owner Sep 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
thanks for the fav! :D
PuppetChainsaw Featured By Owner Sep 13, 2015  Student Digital Artist
Aww, NP !
I am just glad to see you back, Patchy~
Add a Comment: